Alla inlägg under oktober 2008

Av selma - 11 oktober 2008 19:01

Oj, det var länge sedan jag skrev ett inlägg,

jag har inte orkat(inget illa menat), inte haft tid.

Men jag skriver nu ett inlägg.

Idag var det en väldigt skön Lördag,

vaknade, låg i sängen o drog, gick upp åt,

åkte med familjen och tittade i alla möbel-affärer i hela stan.

Men i sista affären hittade vi möbler, skit snygga.

I ett ganska mörkt trä, vi köpte, tv bord, matsalsmöbler, vitrinskåp, nått mer skåp, soffbord o lite så i samma serie på affären ''blooms''.

Aja möblerna kommer imon, stolarna fanns ej inne så dom kmr inte förän första veckan på december -.- suck,

sen efter var jag med Linn o vi chillade o så,

men nu skriker mamma från uppevåningen att jag måste hjälpa henne med något, men sen ska jag titta på tv o äta chips ! Bara jag o mina föräldrar hemma, dom andra är iväg! Måste dra, ! :D <3

Av selma - 2 oktober 2008 15:33

Hej, alla som läser.

Jag har AS BRÅTTOM, jag tar mej ändå tid att skriva ett snabbt och ganska tråkigt litet inlägg, ska på junior-träning på form. Det är jätte kul, man tränara yoga, boxning, pilates, maskiner m.m

:D

Aja, skola idag som vanligt, tråkig dag*!

Kmr mer snart! Pusså hej! <3 :D

Av selma - 1 oktober 2008 14:55

Hej Hopp!

Min dag började med att Selma försov sej, ajjaabaaajja!

Väckarklockan ringde typ 6 ggr eller nått. Aja, sen så skola,, idrott och sånt :) Hyfsaad dag, N.O bläää! Aja, snart ska jag till pianot, det är kul! Sen efter det är det kör, också kul! Tack för ni läser, det blev ett tråkigt inlägg, kmr mer snart! :)



/selmaa :D

Presentation

Omröstning

om du vann 60.000.000, vad skulle du göra/spendera för dom?
 Jag skulle leva lyxliv!
 Jag skulle ge pengar till bl.a cancerfonden, rädda barnen osv.
 Jag skulle ge till nära och kära!
 RESA!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards