Alla inlägg under augusti 2008

Av selma - 30 augusti 2008 15:56

Lördag, SKÖNT! Ikv ska jag och Linn sova över, mysmysigt.

kl är snart 16.00, jag är trött", vi var i stugan innan en stund, åt och sådär, Jaa, jag gör typ nada. Det är sköööööööönt haha, ja. Vad ska man skriva?

Kommer inte på nått.

BYE BYE BYE ;D






Av selma - 27 augusti 2008 15:05

hejhej!


Läxor är tråkigt, skolan har knappt kört igång på riktigt, det första lärarna tjatar om är... LÄXOR! Franska tills imon, matte till på fredag, europas länder, skriftligt, Jaa, osv.




Vi var på brottet på gympan och simade. Det började ös-regna, blää. Sen efter det cyklade jag hem och åt, nu sitter jag vid datan och checkar bdb :)



Puss å haaj Leverpastaaaj!

Av selma - 27 augusti 2008 15:04

Bild jag tog i Thailand på ön: HuaHin, någon som har varit där?

Av selma - 26 augusti 2008 19:58

hejhej,


första skol-dagen för mig då. Jaha, vad ska man säga. Det var helt OK.

Linn var dock sjuk :/ även linnea och  vendela. Men jag, Felice och My hade kul i klassrummet, haha. Nu sitter jag och chattar med folk och så, jag är TRÖTT bokstavligen sagt. Nu ska jag titta på Uggly Betty eller något annat tidfördrivande så jag kan lägga mig snart, skolan tar på mina krafter! haha.

Jag är trött , trött, trött! Imon kommer Linn, jiiijuuu! Det är BARA därför jag längtar till skolan! Vi har franska-läxa och ska kunna alla Europas länder utantill tills på fredag, nån som har nått bra sett? Tipsa i så fall, TACK".

Nu blir det sängen nästa! innan det ska jag ta mig en stor kopp te med en stor klick honung i, har ont i halsen, var hos läkare i dag för att min körtel har svullnat upp :/. Pappa och Stina är och hämtar stinas råttor som uppfödaren passade, mamma är på mitt föräldramöte och sedan ska hon på danskurs, sara är på nått möte med volley bollen, som sagt jag är ensam hemma. Puss å hej LEVERPASTEJ.


Av selma - 25 augusti 2008 20:17

Jaha, nu var man hhemma till kalla Sverige. Det är skönt, faktiskt.

Har packat upp allt och så idag, sen gjorde jag maten, det blev gott (:.

Nu sitter jag i soffan och tittar på Mean Girls och surfar på datan. Imon ska jag träffa linn innan skolan, jag vet ju dock ej vad vårt klassrum är någonstans. Hihi. Klockan är 20.23 och jag vill sova! Efter en lång resa är man trött".


hejdå.



selma.

Av selma - 23 augusti 2008 04:48

Jag LANGTAAAAR!


Till. Brunsons. Som. Har. 3 ars-jubileum. pa. lordag. Hejda.














Av selma - 23 augusti 2008 04:46

Dina ogon nastan lyser i morkret,

natten ar mork men anda ljummen,

vi gar langs vagen, hand i hand, och jag onskar att du alltid fanns i min famn...

Av selma - 23 augusti 2008 04:38

Nu borjar det narma sig slutet pa Thailands-resan 2008. Jaha,

vad ska man saga om det, Jo,

skont att skolan och allt kommer i gang med anda kanns det lite konstigt.

Det har vatt en jatte bra resa.

Vissa grejer har vatt valdigt roligt,

spannande, oerhort skumt och lite sa.

Allt har varit bra,






Sammanfattning:

 roligaste personen: Beer, helt klart ;D

trogaste grjejen pa resan: idioten som gav oss uppatna kycklingben!

basta stallet: Swenssens', KLART! varldens goaste' glass!

ackligast: Den fortsa resturangen, fy....

Basta grejen jag kopt: ALLT! jeansen, trojorna, allt helt enkelt!

Saknat mest: ingen, haha! Nee, vet inte....

Basta dagen: Hmm,, ja, pa Ko Samet tror jag.

5 kul grejer jag gjort:

1. Ridit  pa elefanter!

2. Besokt Rose Garden m.m

3. Shoppat!

4. Bangkok!

5. Floating Market och mycket mer!


poang pa resan:


1 2 3 4 5 6 7 8 9 (10)



Presentation

Omröstning

om du vann 60.000.000, vad skulle du göra/spendera för dom?
 Jag skulle leva lyxliv!
 Jag skulle ge pengar till bl.a cancerfonden, rädda barnen osv.
 Jag skulle ge till nära och kära!
 RESA!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards