Alla inlägg under september 2008

Av selma - 30 september 2008 19:59

Här kommer den nyaste, just nu håller jag på med en'' kom in'' skylt till min dörr! :D

Av selma - 30 september 2008 19:53

Hejsan!

Jag scrappar ganska mycket, problemet att varje gång jag bara ska scrappa LIIIIIIIIITE, ser mitt rum K A T A S T R O F A L T ut efter bara 10 min. Men nu har jag kommit på lösningen, jag har köpt förvarings-boxar på IKEA, Elvis-lådan är från LAGERHAUS som jag köpte på rean, 30 kr :)

Men nu när jag pysslar och scrappar slänger jag ner allt i lådorna, det får vara lite stökigt i dem, men det syns inte i alla fall! :D


Av selma - 30 september 2008 19:50

Hej ,

jag älskar den nya rättvisemärkta affären.

Jag har bl.a köpt denna kuliga lådan du ser på bilden.

T.ex påsen på bilden gör dom av miljö-märkt papper osv.

Det är frivilliga som hjälper till att stå i affären.

*Dem säljer massa rliga grejer, presenter, te', choklad, kakao, kaffe, kuddar m.m :D


Av selma - 30 september 2008 19:37

hej alla som läser min blogg!


Idag var det skola såklart! Men det ska bli kul nästa vecka, då är det nån tema-vecka, 2 veckor ska man jobba med en projekt :D ska bli jättekul, vår skola fyller ju nämligen 100 år! :D

Aja , utvecklingsamtal! Gick väl braoo, och innan det var jag en stund med Linnea,Felice och isac. Mkt kul :D

Aja, SNART Andra Avenyn och IDOL! :D


Puss å hej ! : <3

Av selma - 29 september 2008 18:04

Foto taget av mig!

Av selma - 29 september 2008 17:47

HejHopp!

URSÄKTA alla bloggläsare om jag ej skrivit på länge!

Men nu är det S K Ä R P N I N G som gäller! Idag var det S T U D I E D A G!

Mycket SKÖNT! vBehövdes en dag till p.g.a min trötthet!

Min trötthet sitter kvar sen i fredags. Då sov jag över hos FELICE med Linnea och linn. Sen kom några till kompisar! Mycket,Mycket trevlig kväll!

Sen på lördagen så vaknade vi och åt frukost samtidigt som vi tittade på BORAt och tappade matlusten! :) Felices pappa hade fixat en sån där apparat man kan titta på vägen! Mycket bra iniativ Görgen!

Sen så hade vi världens största godis-behov o gick till netto o köpte massa skräp. :) Sen va jag o Felice med Noah och isac på eftermiddagen/kvällen,

mycket trevligt det med! vi tittade på ''laxbuggarnas'' dansuppvisning för två år sedan, det var kul!

Aja, sen på söndagen så var jag men Felice o Linn , tittade på killarnas match och sen chillade lite o så! Killarna VANN! JIIHUUU! Bra spelat guys!

Aja, kul dag det med!

Sen nu idag var jag på stan och fyndade ett par skit snygga vinter-stövlar! :)

Inte många pix för dom! :) Snart ska vi äta, är hungrig, glömde äta lunch!

Aja, puss o hej!



TACK FÖR ATT ni läser min blogg!

och som sagt, skärpning SELMA!

Hej

Av selma - 2 september 2008 17:44

idag var det Tisadag. Skola. Sen efter det så var jag med My och Rebecca <3. + att vi slutade kl 13.30 :) Skööööööööönt! Snart ska vi äta, sen ska jag läsa... GOSSIP GIRL, älskar dem böckerna! Puss å hej, det blir kortfattat idag :)








Presentation

Omröstning

om du vann 60.000.000, vad skulle du göra/spendera för dom?
 Jag skulle leva lyxliv!
 Jag skulle ge pengar till bl.a cancerfonden, rädda barnen osv.
 Jag skulle ge till nära och kära!
 RESA!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards