Alla inlägg under juli 2008

Av selma - 24 juli 2008 09:11

SCRAPPA! SCRAPPA! SCRAPPA!

jag har inte haft någon tid i

världen på sistonde för att

hinna scrappa! Haft mycket,

mycket, mycket grejor att

vara upptagen för!

Men nu ska det bli ordning

på detta igwn! Jag kommer

att lägga in alla nya layouter

på ´sidan! (duktigt av mej)

*STOLT*.


Här kommer en layout på mej när jag var liten.

Här har jag andvänt mej ab bla; knappar, cardstock,

band, (gulidigt, vågigt),  tidningspapper, (liten bit, riven)

stämpel : {} längs ner m.m


  Jaha, rörigt i min verkstad! (Bilden nedanför!)

Av selma - 8 juli 2008 16:25

MUUUUUUUMS!!!

 

Jaa, såå oerhört gott!

Har du smakat

lustgårdens honung?

Den är sååå god!

Det finns massa goda

smaker, kakao, polka,

lime&citron, saffran,

jaaa, alla är såå oerhört

goda! Du kan köpa dom på

intérnet, sök på google.

Eller finns det i många olika

te-bodar osv. Det finns på bl.a

på köpmansgården i Halmstad,

Där köpte jag några.

Dom finns även på olika jul-marknader osv.

Håll ögonen öppna! Just det! Dom finns även

en del av sortimentet på hemköp!

Världens godaste njutnings-produkt!



/Selma

Av selma - 7 juli 2008 13:14

HEJSAN SVEJSANS!


Idag blev det lite scrapp och pyssel,

gips är såååå kul! Jag älskar att gipsa

statyer och så! Jätte kul, finns

att köpa på hobbyaffärena t.ex

panduro har väldigt bra grejor!



Av selma - 7 juli 2008 13:10
http://www.youtube.com/watch?v=7mgY61Mk6Lg

åååh , dom är så bra!

Det här bandet ÄL´SKAR jag !

Dom heter ''Death on a postcard''

och jag känner sångaren och dom andra,

vi brukade väl leka och sånt när

vi var små och var i Turkiet när

vi var små och såå. Om det inte

funkar klicka på denna länken:


http://www.youtube.com/watch?v=7mgY61Mk6Lg

Presentation

Omröstning

om du vann 60.000.000, vad skulle du göra/spendera för dom?
 Jag skulle leva lyxliv!
 Jag skulle ge pengar till bl.a cancerfonden, rädda barnen osv.
 Jag skulle ge till nära och kära!
 RESA!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards